جوک و sms
 
درباره وبلاگ


سلام بچه ها من حسین هستم به وبلاگ من خوش اومدین من سعی می کنم تا جایی که بتونم وبلاگمو اپ کنم شماهم با نظر هاتون به من کمک کنید تا وبلاگ بهتر بشه
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 11713
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

بروز وبلاگ
همه چی شاید داشته باشیم




یه روز یه نرده میخوره به مرده بر میگرده . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .اگر دراب گوزیدی حباب ندیدی بدون که ریری .. .. . .. . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .. .. . . . لره رفت کتاب خونه یه کتابو تا اخرش خوند رفت پیش کتابدار گفت:این کتاب خیلی شخصیت توش داره ولی محتوا نداره! کتابدار گفت :دفتر تلفن رو بذار سرجاش گمشو بیرو . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .اصفهانیه توی خواب می بینه 1000 تومن به یه فقیرهداده از خواب بیدامی شه می گه عجب کابوسی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 2 / 5برچسب:, :: 2:50 PM ::  نويسنده : حسین‏ ‏نقی‏ ‏پور‏ ‏